Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thực tập tại Intel Products Vietnam dành cho SV năm 3,4 - Bắt đầu sau Tết

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thực tập tại Intel Products Vietnam dành cho SV năm 3,4 - Bắt đầu sau Tết

    Tôi gởi các bạn thông tin về đợt thực tập bên Intel

    Vị trí: IT Manufacturing Service Desk Intern
    IT Automation Intern
    Địa điểm làm việc: Intel Products Vietnam, Lô I2, Khu Công Nghệ Cao, Quận 9
    Thời gian bắt đầu thực tập linh động đến giữa tháng 2/2020.

    Phúc lợi của chương trình Thực Tập Sinh:
    • Cơ hội trở thành nhân viên chính thức sau kỳ thực tập
    • Cơ hội làm việc thực tế và phát triển các kỹ năng mềm trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động
    • Trợ cấp thực tập sinh hàng tháng
    • Laptop
    • Xe đưa rước miễn phí chất lượng cao tại nhiều địa điểm trong thành phố HCM, 1 số địa điểm tại Bình Dương và Đồng Nai
    • Trợ cấp ăn trưa tại cafeteria chất lượng cao, có 7Eleven, Oxygen, BreadTalk…
    • Thức uống, đồ ăn vặt, trái cây miễn phí, và các tiện ích giải lao, rèn luyện sức khỏe
    • Nhiều hội nhóm hoạt động xã hội và ngoại khóa
    Link để nộp đơn (thao tác rất đơn giản, chỉ cần điền thông tin cơ bản và upload CV, sẽ nhanh chóng hơn gửi một email rất nhiều):
    https://intel.ly/VN-ITintern

    Job Description:
    IT Manufacturing Service Desk Intern works in factory operation to resolve IT incidents escalated directly by users.
    The job scope includes, but not limited to:
    • Integrate, test, install, configure, and support Factory automation systems.
    • Coordinate factory requirements, maps them to automation systems capabilities, and recommends technical solutions.
    • Drive continuous improvement efforts to meet automation systems health goals, as well as emerging capability needs.
    • Promptly respond to customer escalation and request.
    • Notify customers on known problems and/or issues and keep them updated as to the status and resolution.
    Qualifications
    • 4th year students (who will finish their program or graduate in second half (nửa cuối năm) of 2020, pursuing bachelor degree of IT, Computer Science, Computer Engineer or related field
    • Communication: Employ excellent written and verbal communications skills to translate customers' non-technical descriptions into technical diagnosis.
    • Troubleshooting and Problem Solving Skills

LHQC

Collapse
Working...
X