Tôi gởi các bạn thông tin về đợt thực tập bên Intel
Vị trí: IT Manufacturing Service Desk Intern
IT Automation Intern
Địa điểm làm việc: Intel Products Vietnam, Lô I2, Khu Công Nghệ Cao, Quận 9
Thời gian bắt đầu thực tập linh động đến giữa tháng 2/2020.
Phúc lợi của chương trình Thực Tập Sinh:
https://intel.ly/VN-ITintern
Job Description:
IT Manufacturing Service Desk Intern works in factory operation to resolve IT incidents escalated directly by users.
The job scope includes, but not limited to:
Vị trí: IT Manufacturing Service Desk Intern
IT Automation Intern
Địa điểm làm việc: Intel Products Vietnam, Lô I2, Khu Công Nghệ Cao, Quận 9
Thời gian bắt đầu thực tập linh động đến giữa tháng 2/2020.
Phúc lợi của chương trình Thực Tập Sinh:
- Cơ hội trở thành nhân viên chính thức sau kỳ thực tập
- Cơ hội làm việc thực tế và phát triển các kỹ năng mềm trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động
- Trợ cấp thực tập sinh hàng tháng
- Laptop
- Xe đưa rước miễn phí chất lượng cao tại nhiều địa điểm trong thành phố HCM, 1 số địa điểm tại Bình Dương và Đồng Nai
- Trợ cấp ăn trưa tại cafeteria chất lượng cao, có 7Eleven, Oxygen, BreadTalk…
- Thức uống, đồ ăn vặt, trái cây miễn phí, và các tiện ích giải lao, rèn luyện sức khỏe
- Nhiều hội nhóm hoạt động xã hội và ngoại khóa
https://intel.ly/VN-ITintern
Job Description:
IT Manufacturing Service Desk Intern works in factory operation to resolve IT incidents escalated directly by users.
The job scope includes, but not limited to:
- Integrate, test, install, configure, and support Factory automation systems.
- Coordinate factory requirements, maps them to automation systems capabilities, and recommends technical solutions.
- Drive continuous improvement efforts to meet automation systems health goals, as well as emerging capability needs.
- Promptly respond to customer escalation and request.
- Notify customers on known problems and/or issues and keep them updated as to the status and resolution.
- 4th year students (who will finish their program or graduate in second half (nửa cuối năm) of 2020, pursuing bachelor degree of IT, Computer Science, Computer Engineer or related field
- Communication: Employ excellent written and verbal communications skills to translate customers' non-technical descriptions into technical diagnosis.
- Troubleshooting and Problem Solving Skills