Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPS: Tuyển dụng: Nhân viên CNTT (Network Operator)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SPS: Tuyển dụng: Nhân viên CNTT (Network Operator)

    Swiss Post Solutions Vietnam
    Trụ sở chính: Tòa nhà Saigon ICT, Công viên phần mềm Quang Trung, Q.12, Tp HCM
    Tuyển dụng: Nhân viên CNTT (Network Operator)
    Số lượng: 02
    1. Mô tả công việc
    Theo dõi hệ thống, tiếp nhận thông báo từ các phòng ban về các sự cố liên quan
    CNTT
    Thông báo, phối hợp với Team liên quan xử lý sự cố
    Duy trì và phát triển hệ thống giám sát hiện tại
    Các nhiệm vụ khác theo phân công bởi quản lý trực tiếp
    Làm việc theo ca
    2. Yêu cầu kỹ thuật
    Có kiến thức tốt về Unix/ Window server
    Có kiến thức tốt về Network (LAN, WAN) và Load Balancing
    Có kinh nghiệm về Quản trị Mạng, về hệ thống
    Kiến thức phần cứng, hệ thống
    3. Yêu cầu khác
    Học vấn:
    Cao đẳng/ Đại học chuyên ngành Quản trị mạng CNTT hoặc tương đương
    Kỹ năng:
    - Đọc viết tiếng Anh khá
    - Tiếp nhận thông tin, xử lý vấn đề
    - Cẩn thận, chi tiết, có tinh thần trách nhiệm
    - Kỹ năng giao tiếp tốt
    4. Phúc lợi
    Lương: cạnh tranh
    Các chế độ theo luật Lao động
    Các chế độ lương thưởng, bảo hiểm sức khỏe, du lịch công ty
    Hoạt động thể thao: bóng đá, cầu lông
    5. Thông tin liên lạc
    Thơ (Ms)
    Email: ntktho@spsvietnam.vn hoặc hr@spsvietnam.vn

  • #2
    Swiss Post Solution: IT Help-desk Technician

    Requirements_Technical skills

    1. Good experience in Unix/Windows workstation/server environment.
    2. Good understanding in TCP/IP model.
    3. Experience as IT Help-desk/Administrator in foreign company is preferred.

    Job Description_IT Help-Desk

    1. Manage Help-desk system, assign support requests to appropriate staffs
    2. End-user support including: desktop application installations (telephone, anti virus,
    data entry/BPO software...), application configurations, user maintenance, computer
    hardware services.
    3. Research, evaluate and optimize end-user environment and applications including:
    optimize Linux mini box kernel, user-interface, optimize applications supporting
    production...
    4. Forward the request to 2
    nd
    level support or escalate to higher level if cannot solve
    on time
    5. Follow ISMS/ISO 27001 procedures, policies, and company regulations.
    6. Create reports: weekly reports, monthly reports, end-user system reports, incident
    reports, and other reports as required.
    7. Provide IT service support customers/other departments.
    8. Perform other duties as assigned by supervisor

    Requirements characteristics & working abilities

    1. Proactive, Responsible & with Integrity
    2. Team player. Ability to collaborate and cooperate with members of team and
    members of other teams

    Apply for the position, please send your CV to email ntktho@spsvietnam.vn or Hr@spsvietnam.vn

    Comment

    LHQC

    Collapse
    Working...
    X